5 σκέψεις πριν την αγορά ηχείων

February 03, 2018 Christos Nikas
FOR WEDDING PROS (GR)
READING TIME 4'
photo: imagebank


Hey mr. DJ,
Είμαι ο Χρήστος.
 

Αυτό που θα ήταν καλό να καταλάβουμε ως επαγγελματίες (ειδικά ίσως οι πιο νέοι στο χώρο της αγοράς εξοπλισμού) είναι ότι κάθε κομμάτι του εξοπλισμού μας είναι ένα εργαλείο.

Και τα εργαλεία έχουν συγκεκριμένες χρήσεις.

Βλέπω γενικά σε συζητήσεις σε DJ groups να ρωτάνε " Τί ηχεία να πάρω?" και από κάτω ξεκινάνε να προτείνουν χωρίς να έχει αναφερθεί η χρήση, οι ανάγκες, οι συνθήκες...
 

  • Τί γάμους κάνεις συνήθως; (Μικρούς, μεγάλους, σε εσωτερικούς χώρους ή εξωτερικούς)
  • Τι μουσική συνήθως και κυρίως παίζεις;
  • Τι μεταφορικές ικανότητες έχεις; (ΙΧ, Vanάκι, Φορτηγό)
  • Τι προφίλ / εικόνα θέλεις να προβάλεις;
  • Τι πελάτες έχεις; Εκτιμούν το design; Tην διακριτικότητα;
  • Τι είναι προτεραιότητα για σένα; Η εμφάνιση,  η ένταση, η επωνυμία, το βάρος, η διαύγεια, η τιμή;
  • Θα είναι το μοναδικό σου σύστημα ή θα αποτελέσει κομμάτι ενός μεγαλύτερου συνόλου;

 

Διαφορετικά events μπορεί να απαιτούν διαφορετικά εργαλεία.

Διαφορετικά business plans μπορεί να απαιτούν διαφορετικά εργαλεία

Διαφορετικές ανάγκες σίγουρα απαιτούν διαφορετικά εργαλεία.

 

ΠΡΟΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΗΧΕΙΑ...
 

  1. Προσδιόρισε με σαφήνεια ποιος είναι ο κύριος όγκος event που αναλαμβάνεις. 
    Παράδειγμα: Κυρίως Eλληνικούς μοντέρνους γάμους, σε εξωτερικούς μεγάλους χώρους, με μέσο όρο ατόμων 300. Αυτό και μόνο σου δίνει μια κατεύθυνση.
     
  2. Βρες τη χρυσή τομή ανάμεσα στις ανάγκες και τις δυνατότητές που έχεις.
    Μπορεί να σκέφτεσαι ότι χρειάζεσαι αυτό το διπλό 18" subwoofer, αλλά μετακινείσαι με ένα ΙΧ και δεν έχεις βοηθό. Μήπως να το ξανασκεφτείς και να επιλέξεις ένα ζευγάρι δυνατά και καλά 15" subs;
     
  3. Εξέτασε τη δυνατότητα απόσβεσης της αγοράς σου
    Καταλαβαίνω ότι είναι το πάθος και το μεράκι μας αλλά σκέψου ότι όσο πιο γρήγορα κάνεις απόσβεση στονεξοπλισμό σου, τόσο πιο σύντομα θα μπορείς να πάρεις κάτι καινούργιο. Επένδυσε σε ποιότητα αλλά πέρνα το στις δικές σου χρεώσεις. Προσφέρεις κάτι καλύτερο, πρέπει να πληρωθείς καλύτερα.
     
  4. Κάνε την αγορά σου από την Ελλάδα
    Η σχέση με την εταιρεία που αγοράζεις και το after sales είναι ανεκτίμητα. Πολύ συχνά στην προσπάθειά μας να "γλυτώσουμε" λίγα ευρώ τώρα, καταλήγουμε να πληρώνουμε πολλαπλάσια στο μέλλον.
     
  5. Δες τη γενική εικόνα
    Ξεκίνα σιγά σιγά να χτίζεις μια συλλογή διαφορετικών εργαλείων που θα σε βοηθήσουν να είσαι ευέλικτος, αποδοτικός, ποιοτικός και κυρίως mobile!

 

ΕΣΥ ΧΡΗΣΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ;

Προτού επενδύσω, ακολούθησα ακριβώς το σκεπτικό που αναφέρω και πιο πάνω.

Αναλαμβάνουμε αποκλειστικά γάμους-πάρτι. Το πελατολόγιό μας είναι ζευγάρια που μένουν στο εξωτερικό και κάνουν το γάμο τους στην Ελλάδα, με μέσο όρο καλεσμένων 100 άτομα. Η μουσική που παίζουμε είναι κυρίως pop, house, R&B και σύγχρονα Ελληνικά χορευτικά.

Τα οχήματα της Wedding Republic ειναι mini vans, οπότε στόχος ήταν να παντρέψω μικρό όγκο με τεράστια απόδοση.

Οι πελάτες μας εκτιμούν το design και τον καθαρό, ζεστό, γεμάτο ήχο οπότε κατέληξα στα Evox12 και Evox8 της RCF, τα οποία και ερωτεύτηκα 3 φορές. Την πρώτη όταν τα είδα, τη δεύτερη όταν τα φόρτωσα και τα κουβάλησα, και την τρίτη όταν τα άκουσα σε πάρτι.


May the fun be with you
Christos