Εργαλεία & Μάστορες

November 29, 2018 Christos Nikas
FOR WEDDING PROS (GR)
Reading time: 3'

Κάθε σωστός επαγγελματίας επιλέγει -με το δίκιο του- τα κατάλληλα εργαλεία που θα τον βοηθήσουν να δουλεύει καλύτερα, αποδοτικότερα, εξυπνότερα, ευκολότερα και πιο δημιουργικά.

Στόχος κάθε εργαλείου είναι να προσφέρει στον επαγγελματία ένα και μόνο πράγμα.
Μεγαλύτερο κέρδος σε χρόνο  & σε χρήμα.

Με αυτή τη συνθήκη η επένδυση σε εργαλεία είναι πάντα μια έξυπνη κίνηση.
Επενδύω σε κάτι που θα μου φέρνει περισσότερο χρήμα ευκολότερα. BEST DEAL!

Υπάρχουν όμως πολλά εργαλεία, με τα πιο σημαντικά από αυτά, να μην τα αναγνωρίζουμε καν ως εργαλεία.

 

Τί να τον κάνω τον εξοπλισμό...
Tί να τα κάνω τα ηχεία, τα φώτα, τις κάμερες και τους φακούς, αν δεν έχω πελάτες.   


Τα εργαλεία που φέρνουν πελάτες

 

  • Μια σοβαρή εταιρική ταυτότητα (Όνομα, λογότυπο, έντυπα)
  • Ενα εξαιρετικό και καλοσχεδιασμένο WebSite
  • Μια δυνατή και άμεση επικοινωνία με emails
  • Η επιμόρφωση (ειδικά σε θέματα Marketing / Sales) και η δικτύωση 
  • H σωστή παρουσία on line & off line (social media, wedding blogs, εκθέσεις γάμου κλπ)
  •  Το χρήσιμο και πρωτότυπο περιεχόμενo
  • Soft skills


 

Tα εργαλεία που ανεβάζουν τιμές

Γιατί αν συνεχώς επενδύωκαι εξελίσσσομαι, χωρίς να κερδίζω, τότε "συγχαρητήρια". Κέρδισα τον πρώτο μου τίτλο. "Ο καλύτερα εξοπλισμένος βλάκας"

 

Επειδή κανείς δεν θέλει έναν τέτοιο τίτλο, καλό είναι να εξοπλιστώ με:

 

  • Ένα δυνατό Portfolio
  • Αρκετά και καλά reviews
  • Βραβεύσεις 
  • Επιμόρφωση και εξέλιξη σε συγκεκριμένες δεξιότητες του κλάδου μου
  • Επιμόρφωση σε θέματα pricing & sales
  • Καλές συνεργασίες και συστάσεις


Θα μου πεις -και με το δίκιο σου-, "Τι μας λές ρε Νίκα;

Έχω κάνει τα περισσότερα απο αυτά και πάλι στα ίδια είμαι".

 

Εδώ κολάει το "τα εργαλεία από μόνα τους δεν κάνουν τον μάστορα..."

Δεν ειναι μόνο να έχω τα εργαλεία, όσο να τους κάνω την καλύτερη χρήση.

⦁    Τί να τα κάνω τα reviws και τα βραβεία αν δεν ξέρω να τα εξαργυρώσω και είμαι για 5η χρονιά με ίδιες και χαμηλότερες τιμές;

⦁    Τι να το κάνω το Porfolio αν δεν το προβάλλω σωστά στο πελατολόγιο που πρέπει, παρά κάθομαι και κλαίγομαι για τον φτηνιάρη της περιοχής μου που ζητάει "τιμούλες";

⦁    Τί να την κάνω την επιμόρφωση αν επιμένω στο "εγώ ξέρω καλύτερα" και αν δεν εφαρμόζω άμεσα, επιμελώς και αδιάκοπα όσα μαθαίνω;

Μήπως λοιπόν αντί να χαραμίζω το ταλέντο μου μόνο σε μηχανήματα, επένδυα στα καταλληλα εργαλεία, με τη σωστή σειρά, με σωστή χρήση και ξεκίνούσα να κερδίζω;

Είτε μόνος είτε με τη βοήθεια ενός coach.


-Χρήστος